10:00 - 19:00
Seitsemän päivää viikossa

Myyntisopimuksen, tuote- ja hintatietojen voimassaolo.
Myyntiehtoja sovelletaan tavaroiden ostamiseen verkkokaupasta. Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuotteiden vieressä. Hintaan lisätään toimituskulut. Toimitusmaksu riippuu ostajan sijainnista ja toimitustavasta. Toimitusmaksu näytetään tilausta tehdessä. Tuotetta koskevat tiedot näkyvät verkkokaupassa heti tuotteen vieressä.

Tilaaminen
Tilataksesi tuotteita sinun on lisättävä valitut tuotteet ostoskoriin. Jatka kassalle syöttämällä tarvittavat tiedot ja valitsemalla sopiva toimitustapa tuotteille. Tämän jälkeen näytöllä näkyy maksun määrä, joka voidaan maksaa klikkaamalla linkkiä pankin verkkosivuille. Sopimus tulee voimaan heti, kun maksettava summa on maksettu verkkokaupan pankkitilille. 

Jos tilattua tuotetta ei voida toimittaa varastojen puutteen vuoksi tai muusta syystä, asiakkaalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksetut rahat (toimituskulut mukaan lukien) palautetaan välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä.

Valuutta
Maksuvaluutta on euro. Arvonlisävero sisältyy.

Palautusoikeus
Ostajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupan kanssa tehty sopimus 14 päivän kuluessa tilauksen toimittamisesta. Palautusoikeutta ei sovelleta, jos ostaja on oikeushenkilö. Jotta 14 päivän palautusoikeutta voidaan käyttää, tilattuja tavaroita ei saa käyttää muulla tavoin kuin tavaran täydellisyyden, ominaisuuksien ja toimivuuden tarkistamiseksi, kuten on sallittua testata tavaroita tavallisessa myymälässä.

Jos tavaroita on käytetty muuhun tarkoitukseen kuin niiden täydellisyyden, ominaisuuksien ja virheettömyyden varmistamiseen tai jos niissä on käytön tai kulumisen merkkejä, verkkokaupalla on oikeus vähentää palautetun maksun määrää tavaran arvon alenemisen mukaisesti.

Palauttaaksesi tavarat sinun on tehtävä ostosta peruuttamishakemus, jonka lomake löytyy täältä: peruuttamishakemus, ja lähetettävä se osoitteeseen info@ferroli.lv 14 päivän kuluessa tavaroiden toimittamisesta.

Ostaja vastaa tavaran palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista, ellei palautuksen syynä ole se, että palautettava tuote ei vastaa tilattua tuotetta (esim. väärä tai viallinen tuote). Ostajan on palautettava tavarat 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai toimitettava toimituksen tekijälle todistus toimituksesta edellä mainitun ajan kuluessa.

Verkkokauppa korvaa palautetun tavaran saatuaan kaikki ostajalle sopimuksesta aiheutuneet kustannukset välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluttua. Verkkokauppa voi kieltäytyä maksamasta hyvitystä ennen kuin sopimuskohde on palautettu tai ennen kuin ostaja on toimittanut todisteen siitä, että kohde on lähetetty takaisin, riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.

Jos ostaja on nimenomaisesti valinnut muun toimitustavan kuin halvimman vakiotoimitustavan, verkkokauppa ei ole velvollinen korvaamaan kuluttajalle aiheutuneita kustannuksia, jotka ylittävät vakiotoimitustavan kustannukset. Verkkokaupalla on oikeus mitätöidä ostotapahtuma ja vaatia ostajaa palauttamaan tavarat, jos verkkokauppa on erehdyksessä ilmoittanut hinnan, joka on huomattavasti alhaisempi kuin tavaroiden markkinahinta.

Vialliset tavarat
Sopimuksen mukaan verkkokauppa on vastuussa ostajalle myydyn tavaran vaatimustenvastaisuudesta tai virheistä, jotka ilmenevät joko tavaran toimitushetkellä tai jotka havaitaan kahden vuoden kuluessa siitä, kun tavara on toimitettu ostajalle. Ensimmäisten kuuden kuukauden kuluessa toimituksesta oletetaan, että vika oli olemassa toimitushetkellä. Verkkokaupan vastuulla on kumota tämä oletus.

Jos virhe ilmenee, ostajalla on oikeus ottaa yhteyttä verkkokauppaan sähköpostitse osoitteeseen info@e-ferroli.fi tai puhelimitse numeroon +358449600080 viimeistään kahden kuukauden kuluessa.

Verkkokauppa ei ole vastuussa virheistä, jotka ilmenevät sen jälkeen, kun tavarat on luovutettu ostajalle. Jos verkkokaupasta ostetuissa tavaroissa on verkkokaupan vastuulla olevia virheitä, verkkokauppa korjaa tai vaihtaa virheellisen tuotteen. Jos tuotteita ei voida korjata tai vaihtaa, verkkokauppa korvaa ostajalle kaikki myyntisopimuksesta aiheutuneet kustannukset. Verkkokaupan on vastattava asiakkaan esittämään valitukseen kirjallisesti tai sellaisessa muodossa, että se voidaan jäljentää kirjallisesti, 10 työpäivän kuluessa.

Riitojen ratkaiseminen
Jos ostajalla on valitus verkkokaupasta, valitus on ilmoitettava sähköpostitse osoitteeseen info@e-ferroli.fi tai puhelimitse: : +358449600080.